هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یاد و خاطره ، استقامت و از خود گذشتگی انسان های باغیرت ، سالم و پاک را گرامی بداریم.

به همین مناسبت ، مراسم نکوداشتی در روز شنبه مورخه 1402/07/01 در نمازخانه شرکت برگزار گردید. در این مراسم پر شکوه که جمع کثیری از مدیران ، روسا ، سرپرستان و دیگر همکاران حضور داشتند ، مدیرعامل محترم شرکت ضمن تجلیل از مقام والای شهیدان ، با بیان دستاوردهای مهم و زیر بنایی انقلاب اسلامی ، اعلام کردند در شرایط کنونی وظیفه اصلی ما جدیت ، پشتکار در سنگر تولید و افزایش بهره ورری در بخش صنعت است چنانچه این همیّت و ایثار را شهدای عزیزمان در سنگر جبهه و جنگ و مردانگی برای ما به یادگار گذاشتند. ایشان در ادامه سخنان خودشان خاطر نشان کردند ؛ جنگ تحمیلی علیرغم صدماتی که بر پیکر کشور وارد کرد ، نعمت هایی نیز در برداشت که باعث افزایش روحیه استقامت ، خودباوری و سخت کوشی گردید که نمود آن را در پیشرفت های صنایع نظامی کشور مشاهده میکنیم و بایستی در سایر صنایع نیز شکل گرفته و الگوبرداری گردد.

با پایان نیمسال اول 1402 افزایش 12% تناژ در تولید سالم ، 23% تناژ در فروش نسبت به نیم سال اول سال گذشته و روند رو به رشد تولید در شرکت ریخته گری در سال هایی که اهمیت تولید در فرمایشات مقام معظم رهبری مورد تاکید میباشد از جمله افتخارات این مجموعه صنعتی است.

در این مراسم میزبان مهمانان ویژه ای از جمله حاج رحیم صارمی ( از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ) و آقای مهندس زمانلو ( مدیرعامل سابق شرکت ریخته گری تراکتورسازی در زمان هشت سال دفاع مقدس ) بودیم که در خاطراتی از سبک زندگی رزمندگان و فرماندهان میدان های حق علیه باطل و دستاوردهای بزرگ این حماسه عظیم در حوزه تولید را بیان فرمودند.