سهامداران گرامی

با سلام

احتراما به استحضار می‌رساند مهلت استفاده از حق تقدم‌های افزایش سرمایه شرکت از 1402/04/07 لغایت 1402/06/04 می‌باشد. سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نموده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه ذینفعان به آدرس  www.ddn.csdiran.ir  و ورود به بخش پذیره‌نویسی سهامدار نسبت به انتخاب همه یا بخشی از تعداد حق تقدم‌های تعلق گرفته اقدام و از طریق درگاه مربوطه نسبت به پرداخت مبالغ اسمی حق تقدم‌ها اقدام نمایند. لازم به ذکر است پیامک برای تمامی سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نمام نموده‌اند نیز ارسال گردیده است.

همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند و یا سایر سهامدارانی که تمایل دارند مبالغ حق تقدم‌ها را از طریق سیستم بانکی واریز نمایند می‌توانند گواهینامه حق تقدم‌های خودشان را از طریق سامانه سهام این شرکت به آدرس  stock.itf.ir/itfportal/  و بخش گواهینامه حق تقدم دانلود کرده و نسبت به پرداخت مبالغ حق تقدم بر اساس شناسه واریز (کد ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای سهامداران حقوقی) اقدام نموده و مدارک مربوطه را به آدرس ایمیل شرکت به نشانی Saham@irtrf.com  ارسال فرمایند.

شماره حساب مربوط به واریز حق تقدم‌ها به شرح زیر است: شماره حساب 0505929438 بنام شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران نزد بانک تجارت شعبه تراکتورسازی کد 5050 

لینک دسترسی به سامانه سهام شرکت: http://stock.itf.ir/itfportal/